Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 5, 2008

Raya ke 4- kawin..

Hari nie adik ipar aku kawin. Alhamdullilah ..semua berjalan lancar..aku menantu yang mengelat…nak tau nape.aku gie rumah mak mertua aku pagi tu dalam pkul 9.30 pg..hehehe tak tido sana pun…tapi nak buat camner ..memang aku tak leh nak tido sana…my daugther tak nak tido kat bilik lain…nak tido kat bilik yang digunakan untuk jadi bilik pengantin…cite selanjutnya …pada link sehari sebelum raya. Kesian aku tgk suami aku..penat gile..dia je yang tido kat umah bekoh…sebab banyak sgt keje yang dia kena buat…petang tu, aku balik umah tangkak, abg ipar aku ambik..nak suruh hubby I hantar..kesian pulak…ulang alik banyak kali….
Hari ni papa masak laksa johor..seperti biasa..kalau masak laksa johor..memang la ade sedara or member my parent yang akan datang..untuk hari nie..hanya sedara yang datang which is my sedara mara sebelah mama …..semua datang lepas maghrib…n faqihah ..main je…malam tu faqihah mengaruk ckit..agaknye terlalu penat main …malam nie hubby tido tangkak sebab faqihah rindu kat dia kot…tak nak tido mlm tu…sampai le papa dia balik..baru nak tido…

No comments: