Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 21, 2008

Sesi melepaskan Tension.....x menjadi...

I went for jejalan....I feel really bored..untill I can't do any of my work....kerja dah menimbun...
So...my solution..I pun jejalan n ajak my hubby sekali...so..kitaorg gie Metrojaya...the purpose is to find clothes for my daughter....for hari raya...but...I can't find even one clothes yang sesuai or lawa..mostly..semua yang lawa, for age 1 and above...eeeeeeeeee...Pastu kitaorg gie makan..n on the way back nak hantar hubby I ke office dia semula....kitaorg singgah kat JJ..beli barang makan untuk faqihah...after shopping I balik umah jap...mandi n kemas ckit2 n terus ambik faqihah...
today summary....after jejalan petang tadi...I still feel really bad...still my mood is winding...even worst...I takde mood nak gie keje esok...
Thinking of vacation......where to go ah.........???????

No comments: